Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Vážení, omlouvám se za neaktuální fotku, nějak mne nenapadlo, že čas běží. Mám ji tam od začátku, to je několik let co píši blogy. Tehdy byla aktuální. Pravda je, že dnes jsem trochu šedivější. Co nejrychleji to napravím :-)

To Stava a Kindl: my to tenkrát nerozlišovali, zda jde o RAF či Američany. Pro mne to byli všechno Američani. Mohl jsem to sice dostudovat, ale popisoval jsem své zážitky z té doby. Totéž platí o informaci té německé průvodkyně. Nikde jsem netvrdil, že to musí být pravda. Ale pro mne to má logiku i dnes.

0 0
možnosti

Děkuji za barvitě popsanou situaci. Víte, jsem "silný ročník 70" a přesto, že nás komunisté krmili válečnou literaturou a filmem, takhle, od pamětníka, jsem to popisovat neslyšela (když pominu ten vtípek, jak skočil Voloďa pod pásy tanku s výkřikem "za stranu, za lidi"). Měl byste to sepsat a ideálně napovídat pro budoucí generace, aby si uvědomily, co to válka je a jaké má následky.

A dejte si aktuální fotku, pánové Vám pak nevěří věk a my dámy bychom mohly závidět, že my si vlasy musíme barvit;-D

0 0
možnosti
Foto

Drážďany bombardovalo britské RAF .Bombardéry americké 8. letecké armády provedly dva letecké útoky na Drážďany a to nádraží a druhý nálet byl v okolí města Drážďan

0 0
možnosti

A50d97a92m 41S78t43a68v49a

14. 2. 2015 12:20

Že jste tý Němce věřil jako kluk, to chápu, ale že to můžete takhle bezostyšně tlumočit ještě i dnes, to je ale ostudný..

1 0
možnosti

Nezlobte se,ale pokud jste pamětník,nemáte u profilu trošičku neaktuální foto? Nic ve zlém...:-)

Jinak můj otec je pamětník bombardování Drážďan. Na Českokamenicku, kde tenkrát žil, výbuchy všechny vzbudily a zář z požárů proměnila noc v den...

0 0
možnosti
  • Počet článků 56
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1241x
Profesí jsem kybernetik, což znamená, že se mimo jiné zajímám o procesy řízení (čehokoli). Teoretický aparát s tím spojený mi umožňuje vidět souvislosti mnohdy pro jiné neviditelné. Zajímám se o teorii informace, především jejími dopady do medicíny a fyziky. Jsem důchodce.

Seznam rubrik