Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Kdybyste to náhodou nevěděl, před pár set lety se celá Čína třásla před Tibetem a mám dojem, že i nějaká císařská dynastie má základ v tibetských nájezdech. Až zhruba před, mám dojem, třemi sty lety, začal být Tibet tím, čím je teď.

Budhismus je teď mírumilovným náboženstvím, ale nebyl vždy. To si ho jen my, evropané, silně idealizujeme. Ostatně, třeba i Japonsko, které vyvražďovalo za druhé světové války jak na běžícím pásu, má svou variantu budhismu.

Nicméně, souhlasím, že žádná zem nemá právo okupovat jinou. Ať co se týká Číny a Tibetu, tak Ruska a Ukrajiny

1 0
možnosti

Vážený pane Pavle, samozřejmě znám historii Tibetu. Postrachem sousedů skutečně byli, ale to je už fakt hodně hodně dávno. Podstatné je, že se nakonec vzdali násilí podobně jako indický král Ašóka. Pokud se tak nakonec nepřeměníme všichni, nemá tento svět šanci přežít. Bohužel :-(

0 1
možnosti
Foto

Plně souhlasím-nelze prodat morální zásady za ekonomickou spolupráci.

Máte ode mne karmu

0 0
možnosti
Foto

Nespravedlností se na světě děje spousta a nejdříve by se měly řešit ty naše. Jak k tomu přijde pracující Čech, že musí živit etnikum, které systematicky odmítá pracovat a stojí nás ročně desítky miliard? Jak to, že trpíme po řadu let všemožné okrádání tohoto národa? Co je v Tibetu stejně nezměníme, jen naštveme Čínu. Velmoce se drží odtažitě a ví co činí.

3 3
možnosti

P37a32v71e29l 33B70e72n49e74š

25. 4. 2014 20:37

Pane Bicera, to že se na světě dějí nespravedlnosti neznamená, že je máme ignorovat. Okrádání našeho národa mi jedno není, ale je to prkotina proti vraždění ve velkém. To že se odehrává genocida Tibeťanů s více než 1,2 miliónů zavražděných mi dává sílu naštvat třeba i Čínu. Bohužel velmoci ví co činí, když se spoléhají na nezájem ostatních a troufnou si plodit zločiny proti lidskosti s jistotou, že je to ostatním jedno.:-(

1 1
možnosti
  • Počet článků 56
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1241x
Profesí jsem kybernetik, což znamená, že se mimo jiné zajímám o procesy řízení (čehokoli). Teoretický aparát s tím spojený mi umožňuje vidět souvislosti mnohdy pro jiné neviditelné. Zajímám se o teorii informace, především jejími dopady do medicíny a fyziky. Jsem důchodce.

Seznam rubrik