Diskuse

Opičí mozek

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

_-1-_

15. 4. 2012 17:07
Něco mi v článku chybí .... např.

Jsem na zahradě, pleju plevel, okopávám, vyháním krtka .... celá odpoledne jsem ohnutý, bolí mě v zádech, jsem špinavý a zpocený ....... konečně sklizeň, mám dva pytle brambor :-).

Mám snad jeden pytel dát sousedovi, který celé léto lenošil na trávníku a u koupaliště a proto nemá žádné brambory?

.

Co Vy na to?

0 0
možnosti

kybernetik

6. 5. 2012 12:39
Re: Něco mi v článku chybí .... např.

Pokud budete mít, chuť můžete, ale to je úplně o něčem jiném a trochu velká zkratka. Jednak jste neřekl, zda se válí prot, že odpočívá po nějakém hrbení jinde, nebo dokonce při tom válení může tvrdě pracovat, např. dojít k nějakému patentu, důležitému řešení a pod.Třeba je to lékař, který Vás může již druhý den operovat a zachránit Vám život. To, že se někdo válí, ještě neznamená, že pořád. Jak byste se cítil, kdyby pan primář přišel na operaci s bolavými zády po sklízení brambor a ještě se mu třásly ruce od fyzické námahy? Samozřejmě jsou i tací, kteří se válí pořád, většinou ale ne na zahradě, ale v hernách a hospodách. Ti také nejvíc křičí, když někdo zaslouženě odpočívá.  Jak vidíte, není dobré to paušalizovat

0 0
možnosti

falm

7. 4. 2012 14:26
Ta práve „Výchova příslušníků veřejné bezpečnosti...

... k nenávisti k třídnímu nepříteli“ byla zjevně velmi špatná.

Jinak by byli příslušníci rozpoznali třídní nepřítele už v roce 1989 a spráskali by to všechno na jednu hromadu.

Ovšem vtip je v tom, že rozhodnuto bylo jinde a tak jak ten blábol  „Výchova příslušníků veřejné bezpečnosti k nenávisti k třídnímu nepříteli“ tak celé akce policistů v r. 1989 byly jen divadýlkem.

Mně není špatně z podobné práce. To byly koneckonců jen kecy na papíře. O poznání horší byli ti, kteří to uváděli do praxe. Ale mně je v prvé řadě špatně z lidí Vašeho typu: s absolutní absencí sociálního cítění, jen obratně vkládající podobné ubohosti do nesmyslného, klopotného "kladení" slov. 

Ostatně Vaše slova "teď mluvím k té části lidstva, která neumírá hlady" jen hovoří o Vašem zdatném demagogickém vrtění psem. Ta umírající část si Vaše slova nepřečte, protože nemá na počítač a mnohdy ani netuší co to je.

0 0
možnosti

Camino.

7. 4. 2012 17:16
Re: Ta práve „Výchova příslušníků veřejné bezpečnosti...

Nebudu si kazit nadherny slunecny den, R^souhlasim s Vasim clankem a protoze nemohu nikde najit ve Vasem profilu, jakym zpusobem Vam poslat link na clanek a dokonce kratky dokumentarni film, ktery jsem nedavno videla, pridavam link......Komunisticky rezim se zde nesmi kritizovat, protoze asi 10 diskutujicich na iDnes by pro jeho vraceni i s chuti polozilo zivot, takze hezke Svatky:-) Zacal jste o opicich, ja mam blizko k medvedum (nekdy se potuluji na okraji mesta)  

:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 56
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1241x
Profesí jsem kybernetik, což znamená, že se mimo jiné zajímám o procesy řízení (čehokoli). Teoretický aparát s tím spojený mi umožňuje vidět souvislosti mnohdy pro jiné neviditelné. Zajímám se o teorii informace, především jejími dopady do medicíny a fyziky. Jsem důchodce.

Seznam rubrik